Photobucket

Alkuviikosta sen lupasin ja alkuviikosta se tuli :DDD!!!

 

3

"Cecilia?"

3

"Niin?" Cecilia vastasi ihmetellen. Roni ei koskaan puhutellut häntä muilla kuin lempinimillä.

3

"Sitä mä vaan että... että...?"

3

"Että tulisitko mun vaimokseni? Tai niin kun että siis tai siis mentäiskö niin kun kihloihin?

3

"No jo pelkän tän sormuksenkin takia tulisin, mutta kun mä rakastan sua niin todellakin tuun!"

3

"Saaks mä laittaa sen heti sormeeni?"

3

"Ei kun sun pitää laittaa se :)!"

3

"Se on just niin täydellisen kokonenkin! Roni miten sä osasit?!"
"Katos kun miehilläkin on vaistoja ;)!"

3

"No mitäs ne sun vaistot sanois täällä käymisestä?"

3

"Räyh, Beibe!"

3

"Ei pahat vaistot, ei sitten yhtään ;)".

<><

3

Eräänä hyvin rauhallisena iltapäivänä kun Cecilia ja Roni viettivät rauhallista koti-iltaansa he havahtuivat palosireenin ulvontaan.

3

He molemmat ryntäsivät keittiöön kauhistelemaan mistä moinen roihu olisi voinut syttyä.

3

"Mä kuolen tänne! Mä kuolen tänne!" Ces kiljui paniikissa Ronille joka oli aivan yhtä hädissään.

3

"Nyt pois se! Nyt pois se!" hän jatkoi kiljumistaan.

3

"Ei mitään hätää kulta! Se on ohi nyt!" Roni yritti lohduttaa Cesiä vaikka näytti olevan itsekin jo pyörtymäisillään.

3

"Haluaisitko säkin vähän hampurilaista? Se tais vähän päästä kärähtään mutta mitäs pienistä?"
"No jos annat ihan pikkusen palan vaan"
Cecilia vastasi yrittäen olla pahoittamatta Ronin mieltä. Hampurilainen näytti kamalalta.

<><

3

"Hi hi hi"

3

"Roni. Mä oon raskaana. Ei... Roni? Ekkös sää oo aina halunnu lapsia? Ei... Roni? Ootko sä huomannu mussa jotain erilaista? Ei..."

3

"Roni?"
"Nii?"
"Se sun hampurilaises sai aikaan kamalia! Mulla on ollu koko ajan kauheeta pahoinvointia!"

3

"Hä?"

3

"Mut sit mä tajusinkin, että ei. Ei se johtunu siitä. Kun mä oon raskaana! Katos me saadaan pieni vauveli!"

3

"Raskaana? Mitä helv...? Kai se on ees mun!!!?"

3

"Totta kai se on sun! Sillon kihlajaispäivänä kai. Jos muistat?"

3

"Ai. Joo... Kyl mä muistan. Ja anteeks"

3

"Pyyhitään nyt noi typerät kyyneleet pois. Ei mulla oo mitään lasta vastaan. Pelästyin ja hermostuin vaan. Meistä tulee parhaat vanhemmat!"
"Roni sä oot paras!"

<><

3

"Roni mitä jos pidettäiskin ne häät sittenkin jo ennen pikkusen syntymää? Ei töö maha niin paljon mua haittaa. Pidetäön ihan vaan pienet juhlat. Säkin saat huomenna palkkatilis niin sit on rahaa".

3

"Tota mä oon odottanu että sä kysyt koko ajan! Pidetään ja pikimmiten!"

<><

3

Viimein koitti se suuri päivä. Häät jouduttiin pitämään talon olohuoneessa ulkona myrskyävän talven takia.

3

Cecilia ja Roni vaihtoivat sormuksia suurimman osan juhlavieraista pelatessa lumisotaa ulkona.

3

He eivät antaneet sen kuitenkaan häiritä.

3

Tulisihan heistä nyt aviopari

3

Tämän suudelman myötä. Luvaten rakastaa niin myötä, kuin vastoinkäymisissäkin.

3

 Roni ja Cecilia Villan.

 

Hääjuhlista tulee vaan kuvat vaan putkeen, koska en kaikista jaksa jotain kirjoittaa. Varokaa, paljon joraamista :D :

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

 3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

Menomatka :O!

3

Ja tulomatka. Ihana häämekko ;D!

3

3

Ne osas tulla ulos ihan ovista ;O!

3

Heti noustuaan limosta tuore pariskunta ryhtyi rakentamaan lumiukkoa.

3

Hieno tuli :DDD!

3

Aamulla pingviinikin tuli morjestamaan uutta herraa pihapiirissä.

3

Pian se pelästyi sisältä talosta kuuluvaan kaameaan kirjuntaan ja kipitti pois minkä lyhyistä kintuistaan pääsi.

3

Cecilian synnytys oli juuri alkanut.

3

Ja pahaksi onnekseen Roni ei kuullut mitään jättimäisen kimppakyytihelikopterinsa pauhulta.

3

"Roni sä et saa jättää mua tänne!".

3

Pitkien ponnistelujen jälkeen Cecilia synnytti pienen tyttövauvan.

3

Hätäpäissään hän laski tyttärensä maahan.

3

Mutta sillekin ilmeni kelpaava syy, kun Cecilia pyöräytti tyttöselle siskon.

3

Eikä synnytys vielä siihen loppunut ( Eih! ).

3

Sillä sisarukset saivat joukkoonsa vielä yhden tytön lisää,

3

sekä tasapainoksi tyttöporukkaan velipojan. Jokainen lapsi peri äitinsä hiustenvärin ja molempien vanhempien silmät sekä ihonvärin.

3

Cecilialla oli täysi työ pitää jokainen lapsensa tyytyväisenä.

3

Lapsensä Rosalien, Emilin, Elisen ja Ruutin.

3

Varsinkaan kun Ronikaan ei ollut tullut vielä kotiin. Kyllä hän mahtaa yllättyä löytettyään kotoaan kokonaista neljä pienokaista.

3

"Neljä lasta? Kuis niitä niin monta on? No mitäs pienistä, mä rakastan kaikkia! Ja meiän perhe pysyy aina yhdessä!" Aww!

3

Kovalla työllä perhe ja heitä auttavat ystävät löysivät halvalla jokaiselle lapsukaiselle oman kehdon.

<><          <><          <><          <><          <><

No niin kolmas osa on sitten saatu viimein päätökseen :)! Osasta löytyi jopa 85 kuvaa, pisin tähä mennessä :). Keittiöjuttelut kuvat voi olla suurin osa vähän liian valottuneita kun siellä on pöydän päällä niin kirkkaat lamput, sry.

Kommenttoiti olisi jopa enemmänkin kuin mieluisaa :)!!!